Із досвіду роботи

Опис досвіду

 На допомогу учням

Особливі труднощі виникають в учнів під час розв’язування задач. Пропоную тексти за-
дач, що допоможуть підготуватися до державної підсумкової атестації з математики.
1. П’ять токарів , маючи однакову продуктивність праці, за 4 дні зробили 300 дета-лей. Скільки деталей зробить один токар за 7 днів, працюючи з такою самою 
     продуктивністю?
2. З одного населеного пункту у протилежних напрямках виїхали два автомобілі. Швидкість першого автомобіля – 70 км/год, а другого на 7 км/год менша. Яка відстань буде між автомобілями через 4 год після початку руху?
3. Мотоцикліст за 4 год проїхав 112 км. Велосипедист був у дорозі 3 год. Швидкість велосипедиста в 2 рази менша, ніж швидкість мотоцикліста. На скільки більше кілометрів проїхав мотоцикліст за 4 год, ніж велосипедист за 
      3 год ?
4. Відстань між двома містами -  354 км. Із цих міст одночасно назустріч один одному вирушили два автобуси. 
Швидкість першого – 56 км/год, а другого – на 6 км/год більша. Через скільки годин вони зустрінуться?
5. Від села одночасно в протилежних напрямках вирушили два пішоходи. Через 3 
години відстань між ними була 36 км. Знайди швидкість другого пішохода, якщо 
швидкість першого – 7 км/год.
6. У касі залізничного вокзалу продали  за першу добу 45 квитків до Запоріжжя, а за другу добу – 34 квитки. Скільки коштують квитки, придбані кожної доби окремо, якщо за 
всі квитки вторгували 3950 грн?
7. Із двох населених пунктів, відстань між якими 205 км, одночасно вирушили назустріч один одному два велосипедисти. Перший рухався зі швидкістю 18 км/год. знайди швидкість другого велосипедиста, якщо вони зустрілися через 5 годин.
8. З одного населеного пункту вирушили у протилежних напрямках два мотоциклісти. Швидкість першого мотоцикліста 45 км/год, а другого - на 8 км/год менша. Яка відстань буде між мотоциклістами через 4 години після початку руху?


Розробка уроку математики у 1 класі






1 комментарий: